İSTANBUL ÜSKÜDAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2016 Şubat Aday Öğretmen Evrakları

2016 Şubat Aday Öğretmen Evrakları

2016 Şubat dönemi ilk atama sonucu ilçemize yetiştirilmek üzere atanan aday öğretmenlerin görevlendirileceği okul/kurum ve  danışman öğretmenleri Kaymakamlık Makamının Onayı ile belirlenmiştir. 

Bu doğrultuda görevlendirilen aday öğretmenler aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne 02/03/2016  tarihinden itibaren evraklarını şahsen İnsan Kaynakları Atama Bölümüne teslim edeceklerdir.

Göreve başlama işlemleri kararnameler okula ulaştıktan sonra yapılacaktır. 

 

2016-Şubat İlk Atama Göreve Başlama Başvurusunda İstenilecek Belgeler

1) Diploma veya Mezuniyet Belgesi Fotokopisi, varsa Pedagojik Formasyon fotokopisi, asıllarıyla birlikte

2) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),

3) Mal bildirimi indirmek için tıklayınız (Yada ilçe millî eğitim müdürlüğünden  temin edilecektir),

4) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,

5) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

6) Sabıka Kaydı,

7) Askerlik durum bildirimi,

8) Kimlik Fotokopisi

9) Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi (Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b     muvafakat belgesi) ve hizmet cetveli  

 

 

Mimar Sinan Mahallesi Dr. Fahri Atabey Caddesi No 21 Üsküdar Hükümet Konağı B Blok Kat 1,2 NOT Müdürlüğümüze yapılacak şikayet ve isteklerin resmi yazı ile elden veya MEBİM yada CİMER sistemi üzerinden yapılması gerekmektedir. - 0216 201 20 70

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.